lördag 24 augusti 2013

återvänder

summer

Efter en morgon med maken och Theo på stranden, sprungit i shopping center en snabbis, svarat på mail och pratat med kunder, ätit en Pizza Hut pizza i soffan, så känner jag mig lite halvslö måste jag erkänna.

Kanske borde jag börja packa men jag orkar bara inte just nu.... Biljetten till Sverige är bokad och jag och Theo flyger nu på måndag, och stannar i lite mer än 2 veckor.

Själv hoppas jag på lite härligt höstväder, men antar att det är lite väl tidigt för det:).

Imorgon söndag samlar vi familjen (vare sig de vill eller inte haha) för en grekisk lunch på vårt favoritstället Blu Kouzina, maten är magiskt god! Jag har bara lämnat familjen i några dagar tidigare....hmmm som högst 3 dagar....så att lämna mina äldsta hemma känns sådär, men vet att de har fullt upp med skola och tiden kommer att flyga iväg som vanligt. Men innan jag reser vill jag ha dem nära mig.

Hoppas att ni har en fin lördag och njuter av ledigheten Gunilla

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad kul med en svensk höst, jag längtar också! Ha det härligt! Kram susanne J

Johanna sa...

Nätterna är kalla, det är definitivt sensommar, så lite höstkänsla kanske du kommer få.