torsdag 15 augusti 2013

semester

Antar att några av er fortfarande har semester, passa på och njut av att sommarmorgnar, att vara tillsammans, sena kvällar och badbesök.

 Här i Singapore blir det jobb i lite mindre än 2 veckor innan jag flyger tillbaks till Sverige.
 Det är fullt upp med redigering och möten, och har i eftermiddag ett säljmöte med en kund.

 Jag är ingen säljperson, har inte den bakgrunden och vill absolut inte uppfattas som sliskig försäljare, jag har nyligen infört dessa säljmöten, tidigare fick de ett galleri och betalade via post, men av känd anledning har jag ändrat det, vilket betyder att jag har större möjlighet att visa mina produkter.

Jag vill att mina foton ska göra kunderna glada när de ser en stor canvas på väggen istället för att de ligger på en CD i en byrålåda. Hoppas ni har en fin dag. Gunilla

Inga kommentarer: