onsdag 18 september 2013

dagens citat

you

Jag kände att detta citat verkligen kallade på mig idag.

Jag kommer att rikta mig mot en ny målgrupp som ingen annan fotograf gör idag, jag kommer att ha kvar familj och barn självklart men vill så gärna även fota denna nya marknad, berättar mer när alla bitar är på plats, blink blink.

Men det är så tröstlöst när det enklaste av saker inte går att lösa, och man söker och söker.

Jag har letat efter masonit ja typ iallafall men inte hittat nånstans, men nu så hittade jag ett varuhus som säljer, så i morgon eller fredag får jag bege mig dit och kolla om de verkligen är som jag hoppats och kan användas till det som jag tänkt för, hoppas hoppas.

Då är en bit avklarad, då ska jag bara hitta en fotostudio, en hår och makeup artist och sen kan jag börja sätta ihop ett datum för detta evenemang, tjoho!

 Så, ge aldrig upp! kram på er /Gunilla

Inga kommentarer: