torsdag 3 oktober 2013

Holiday mini session

sugarlightphotography mini session

Det känns ju helt overkligt att julen närmar sig, och så fort som det gått hittills lär det väl inte sakta av nu.
Även i år kommer Sugarlight att erbjuda mini sessions, jag funderade länge och väl om jag hade tid iår, men tänkte att jag kör på!

Så här ser den inbjudan ut. Det är helt annat att fota på en sådan mini session då det är bara 20 minuter man har på sig, men det brukar bli bra. I år funderar jag på om vi ska arrangera detta på stranden. Jag har inte riktigt tänkt så långt haha

Hoppas ni haft en fin vecka, jag har haft fullt upp, men tycker inte jag har hunnit med det jag tänkt, flera möten, en photo session i måndags och saker har bara tagit tid att fixa med...men så är det ju ibland.

Nu ska jag arbeta lite i Lightroom med kunds foton. Tjing på er!



Inga kommentarer: