onsdag 15 januari 2014

tidsomställning



Åhhh vad det är svårt att sova i tid när man fortfarande är inne på Sverige tid, tidsskillnaden är ju hisnande sju timmar….gulp!
Så när klockan är 12 på natten då är det ju bara middagstid klockan fem i Sverige, inte undra på att John Blund inte kommer då….han är väl hungrig….

Sen vid tio-tiden på morgonen, då sover jag gott och Theo med som snurrar på nätterna och vill titta på tv.

Jamen, det brukar ju lösa sig efter ett par dagar och jag ska verkligen inte klaga som haft en sån fin ledighet i Sverige, men jag klagar bara lite i smyg sådär….till er bara.

Nu banne mig ska jag väl sätta den där prislistan jag hoppar fram och tillbaka med, jag inför nya produkter som shoppas från USA så lite annorlunda kostnader och upplägg, och matte har väl i ärlighetens namn inte varit mitt starkaste ämne i skolan, jag var nog sjuk den dagen vi hade matte...

Blir det nån pulkaåkning i backen nu när snön har kommit?

Tjing på er Zzzzzzz

Inga kommentarer: