torsdag 13 mars 2014

Australien nästa

Hej hopp på er!

Oj oj det är ett tag sedan jag var här, det har varit fullt upp med livet, besök från Sverige, jobb och sjuka barn.

I morgon bitti flyger vi till Sydney med 2 av barnen, det var riktigt många år sedan vi var där, ja inte maken då men resten av familjen och det ska bli kul att se stan igen.
Jag har redan tittat ut några vintage affärer som jag är sugen på:)

Nu är min enda önskan att Theos hosta ska ge upp så det inte blir läkarbesök i Australien.

Ska försöka lägga upp foton via mobilblogg men det är så tråkigt att kvalitén är så dålig då....

Må gott och njut av livet!
Gunilla

2 kommentarer:

Anonym sa...

Heihei, skal til sydney selv på ferie til uken. Hvilke vintage butikker var der, husker du navnet? Tusen takk. Jeanett

A home far away sa...

Hejsan! Förlåt för sent svar, såg precis att du skrivit

Jag hittade en utanför Sydney som hette Dolly nånting, rätt så dyrt men fina kläder.

Lycka till!