torsdag 5 juni 2014

Sommarlov!

Oj vad tiden går fort!  Igår var Theos sista dag på dagis för sommaren, mellansonen har skolavslutning i dag (firas med ceremoni med föräldrar och rektor då han går upp från mellanstadiet till högstadiet) och dottern tar studenten i morgon.
Tjoho, sommarlovslediga barn, helt underbart!

Och på tisdag flyger jag och Theo till Sverige, hjälp undrar om jag hinner med allt som ska göras, att börja packa finns inte i min värld, mitt kontor är uppoch ner med kunders canvases och produkter och jag har gjort 2 (ja jag vet jag är lite av en organisations nörd) listor för att inte glömma leverera till kunder innan jag far iväg!

Efter skolavslutningen idag blir det lunch med barnen för att fira att en till har sommarlov, jag antar att det blir på Chilis, sonens favorit ställe, mexikansk mat är aldrig fel!

Tjing på er!

children-photographer-singapore

Inga kommentarer: