måndag 12 januari 2015

tiden

Jag kan, som säkert ni också, inte fatta vart tiden tar vägen. Vi är inne på vår sista vecka i Sverige innan vi far hem nu på lördag, både julen och nyårshelgen har passerat i en väldans fart. Vi har gjort saker som vi har känt för, utan att stressa runt vilket har varit skönt. Det är tyvärr alltid nåt eller någon som får stryka på foten men så verkar det vara när man bara är hemma under ett par veckor.

Imorgon flyger dottern hem till Singapore igen, nyss hemkommen från Verbier är hon, så det är bara att packa upp och packa ner som gäller för hennes del. Maken jobbar så min tur att skjutsa upp henne till Arlanda, usch o fy, hoppas det inte är för mycket snökaos på vägarna. Om ni ser en liten röd bil i typ 50 på motorvägen, ja då är det troligtvis jag, så vinka vetja:)

Har lite småsaker kvar att inhandla och tänkans att vi var o köpte tyg (har inte sytt sen i 3an tror jag) som jag ska göra små tygpåsar till för mina läskiga djur som jag ska ge barnen jag fotar. Haha det där låter ju helt galet, jag får helt enkelt skriva mer om det sen o förklara...

Hoppas ni alla haft en fin helg i snön!
Tjing

Inga kommentarer: