tisdag 24 februari 2015

ny början

7U7A8053

Det är så märkligt för att jag känner mig så exalterad och entusiastisk i jobbet, men ändå känns det som om jag inte får nåt gjort alls.

Jag har många startups inom olika områden så det känns lite som att börja om hela tiden och nu börjar det ta lite på krafterna faktiskt. Jag lägger ner mycket tid på att marknadsföra min gravidfotografering som jag erbjuder nu, även företagspporträtt kör vi på och nyfödd fotografering, samt att jag designar en ny prislista för gravidfotografering och nyfödd foto.
Har även lagt ut ett erbjudande eller sk give away för 4 fotograferingar inom olika områden som jag trodde skulle ta väldig skruv men det blev liksom nästan platt fall där...

Igår var jag hemma och jobbade då vi har fått en ny familjemedlem och dottern behövde jobba, en liten bild på nya kommer snart.

Om jag säger att det är en blandning mellan en Gremlins, hockeypuck och en fladdermus, vad kan det vara för husdjur då?

 Ha en fin tisdag, vart ni än är i världen! Tjing Gunilla

Inga kommentarer: