tisdag 5 maj 2015

min vecka

7U7A9951


Hej på er, hoppas er vecka har börjat toppen!

Denna vecka är det full fart hela vägen för min del, jag har 2 fotograferingar, kundmöten, redigering av kunders foton ett nätverks möte (gud vad det låter märkligt på svenska...networking låter bättre haha) och en kurs i digital marknadsföring...puh! Men åh så härligt att det är full fart.

Fotograferingen är en nyföddfotografering och jag har inte fotat så många så det ska bli kul att utöka mitt kunnande där. Sen borde vi verkligen boka biljetter till Sverige i sommar...jisses tror vi är senare än vanligt i år, helt otroligt.

i är ett stående skämt här i Singapore...när vi väl går ut med att vi har bokat så är det typ halleluja, ni lyckades iår igen...

foto väskan är förresten beställd från Kelly Moore från USA, än så länge är jag toppen nöjd med den, om ni nu letar efter en fotoväska förstås. Ha en fin dag

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan,
Jag har just suttit och läst igenom en del av dina blogginlägg från ditt liv i Singapore!! Jag och sonen på 16 år ska åka till Singapore nästa lördag, den 12 juni, och hälsa på maken som arbetar där!!! Jag har en liten fråga till dig! Har du några bra tips på vad som skulle vara kul för en 16-årig kille att göra (han älskar fotboll och sport)Vi kommer att ha en hel del tid på vardagarna, när maken arbetar, och det kanske inte är så kul att spendera all tid vid poolen eller i lägenheten!!
Vänliga hälsningar
Marguerite

A home far away sa...

Hej och förlåt mitt sena svar! Har inte kikat in på ett tag....och nu är jag i sverige, hör av dig igen om du fortfarande vill ha tips!

Mvh
Gunilla