onsdag 19 mars 2008

Semester

Semester




Jaha, ännu en dag med strålande sol, upptäckte vi när vi drog ifrån gardinerna på hotellrummet, och dagen börjar åter igen med hotellfrukost.

Jag är en frukostmänniska och när jag går och lägger mig på kvällarna längtar jag alltid tills det är morgon så jag får äta frukost igen!:-).

Till min mans förvåning var det lång kö till juicebuffén (ca 15 färskpressade, slurp) imorse, men det var visst inte juicen de var ute efter, märkte maken, det är inte bara juice som serveras utan även hotellets mousserande vin.

Min man tog ett glas för att fira att hans kollega med fru ska flytta till Singapore nu i Juni, man måste ha legitim anledning att dricka vin kl. 10 på morgon:-)!

Jag är mest förvånad över att min man inte hade sett det på 4 morgnar:-)!

Jag ska ut och släcka törsten med en god drink nu, jag kanske kommer tillbaka senare, så det blir ett kort inlägg idag, jag visar lite bilder från en av poolerna, dröm er gärna bort!








8 kommentarer:

Mitt liv - Mina drömmar sa...

ser ljuvligt ut!

Mycket trevligare än snöslasket vi har här!

Kram Annica

Radhusdrömmar sa...

Vad mysigt de ser ut!
Jag är inge avundsjuk...... :-)

Ha en fortsatt bra semester!

Kram Johanna

~~♥ Mamma Millan ♥~~ sa...

UNDERBART!!!!!!
LIGGER REDAN VID POOOLEN!!!!

i tankaran alltaså!!

Många prinsesskramar!!
~~*♥Millan♥*~~

~~*L O V E*~~

Snusilus o Sannibus sa...

Hej!
Åh vad härligt! Ha en underbar semester!
Kram, Susanne

S o F sa...

Sänder dig lite vita vinterhälsningar från västsverige och passar på att önska dig Glad Påsk!

Bilderna är underbara, Tack!

Sonen åker till Thailand om ca 10 dagar - tänk att han ska få se så mycket vackert...

Fortsätt njuuuta!

Kram!

Nettan sa...

Hittade hit fr. " Perlan "
Vad mysigt ni verkar ha det på eran " resa "....
Ha det gott & önskar er en ~ GLAD PÅSK ~ // Nettan

Södralycke sa...

Härligt med thailandssemester, vi var där för fem år sedan helt underbart....

glad påsk!

Johanna

svartataket sa...

åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
räcker va?
KRAM