fredag 2 januari 2009


Julen har nu fått dansa sig ut ur vårt hus, julgranen är ett minne blott. Lika härligt som jag ser fram emot jul, lika härligt är det att efter jul plocka fram pastellfärgerna. Nu tar vi nya tag inför ett nytt år, jullängtan får vänta på sig i ack så många månader. Vår och sommarlängan ligger mycket närmare till hands *längtar*.

Idag visar jag det bästa från julen 2008!

No more Christmas in our house, as much as I long for Christmas as much I look forward to change colour in my house to pastell afterwards. Now we look forward to a new year and Christmas longing is far away.

Today I show you the best of Christmas 2008!






13 kommentarer:

Anonym sa...

jag håller med - det är mysigt att plocka fram julen och väldigt skönt att plocka bort den med :)

Vackrare vardag sa...

Önskar dig en riktigt god fortsättning på det nya året! Håller också med, skönt med jul, men skönt att städa ut den också:) Men vilka otroligt fina bilder du tagit!

Ha en bra helg!

Anonym sa...

Kan inte mer än hålla med. Men bortstökandet blir en annan dag! kram anna

Liljas Corner sa...

Vilka vackra, stämningsfulla bilder. Jag har fortfarande kvar julen, men längtar efter vårigt fräscha färger.

Hjärtat Mitt sa...

Undanplocket får vänta ytterligare några dagar. Men visst längtar man efter lite vårstämning.

Kram Mari i Marieholm

Mamma C sa...

Håller med dig, lika roligt att plocka fram alla julsaker. Lika roligt är det när dom åker bort igen. Nu siktar vi på våren, men idag kom det snö hos oss. Det har inte varit så kartigt med den där jag bor.
Kram Mamma C

Anonym sa...

Vilka fina saker :D

Skomakartummen sa...

Det är härlig att smyga fram jule i slutet på november men lika härligt att packa ner den igen. Har några vita adventsstjärnor kvar för de lyser så fint kram sari

Allis sa...

Önskar dig en GOD Fortsättning på 2009!! Visst är det härligt att plocka fram pastellerna igen och vänta på våren!!
Må så gott!
Kram

Unknown sa...

Skønne billeder og en fin blog du har;o)

Träningsvärk Med Jeanette sa...

God fortsättning!!
Märker att det var ett tag sedan jag var här... Men nu har jag läst ikapp o tittat på dina fina bilder. :)
Ses snart igen!
Jeanette

Ullis/Leva på landet sa...

Håller med dig. Har också fått bort julen och nu längtar jag vekligen efter våren. Vill ju också ha ljuset som kommer med den.

Kram Ullis

Ett skönare liv sa...

vilket vackert kollage :) så fina bilder !

håller me dej, å ja längtar verkligen efter sommar å vår :D

ha de gott !

kram nadja