måndag 24 augusti 2009

Min helg i foton IIII

aba

Att vakna upp till doften av nybakat står rätt högt på min lyckobarometer

Asian Bar

Ett glas Champagne på lördagskvällen på 71:a våningen, gulp

A dip in the pool

Ett dopp i poolen i söndags
Det var min helg det, vad har ni själva hittat på?

Måndag igen och veckan är relativt lugn, tycker jag i varje fall när jag tittar i almanackan min, men jag har skrivit upp en hel del grejer som behöver göras privat, men som jag har dragit mig för...men det dåliga samvetet har växt så för att lindra det är det lika bra att jag betar av de sakerna.

B la behöver detta göras: bilen ska in på service, boka tid för hälsoundersökning och tandläkare, punkteringen på cyklarna ska fixas, hundarna ska till veterinären, betala räkningar, gå på synundersökning, storhandla mat, stora mattan ska tvättas...det är säkert fler grejer som mitt undermedvetna har tryckt undan, det är ju inga höjdar roliga grejer det där...

Idag har jag möte med den DJ som ska spela på kräftskivan och vi ska gå igenom hur vi ska lägga upp spelningen, att vara lyhörd är A och O. Sen måste jag prata med IKEA ang. leveransen av kräftor och göra en inbjudan till bio på stan och sen...hmmm, jag får nog skjuta på det jag skrev ovanför till en annan dag....igen...

My weekend in photos
Photo 1) Waking up in the morning to freshly baked bread, is a good start to the day
Photo 2) A glass of Champagne on the 71th floor
Photo 3) A dip in the pool

I hope you had a great weekend, and that you are full of energy for the week to come!

10 kommentarer:

Andrea sa...

Hope you have a wonderfully blessed week. Andrea

lolla sa...

hejsan
vilka fina foton du visar...
och wow vilka vyer från 71:a våningen kanon fint...
Jobba på nu med din lista ska du se att det känns skönt när du betat av den...
kramar lolla

Sabina sa...

Härliga bilder! Och wow vilken utsikt här nedanför!
Ha en fin vecka!
Kram Sabina

According to Nicky sa...

Vilken mysig helg ni verkar ha haft :)

Önskar dig en trevlig vecka! Ha det bra! Kram/Nicky :)

alegni sa...

det var en lång lista, men du, litet i taget så blir det bra ;)
dina bilder är så otroligt v a c k r a!
kram
ingela

Photo by Maria sa...

Mycket fina bilder som vanligt hos dig :-)

Min helg har bestått av kräftskiva och sedan tittat på Nanne Grönwall..
Ikväll kl 22 börjar jag jobba efter 4 veckors semester, känns bra även om jag gärna hade varit ledig lite till..

Kram
Mia

Hanna sa...

Härliga bilder.
Hanna

Mamma C sa...

Vilken fantastisk utsikt ni hade. Det var en väldans lång lista. Förstår att det är pust och stön för att hinna med allt. Men det klarar du galant. Ha en bra ny vecka.
Kram Mamma C

Hero sa...

Skulle gärna också ha suttit där och druckit champagne! Min helg var lite annorlunda. Konferens fredag-lördag, lite mer jobb på söndag, gymet, god mat och vin och några härliga timmar i solen!
Jätteroligt att läsa din blogg och jag gillar dina bilder.
Tänk på att det gör inget om man hoppar över något på "att-göra-listan". Det ordnar sig ändå...
Ha en fin vecka!/Maria

Andrea sa...

Hei igjen! Jeg lurer virkelig på hvilken template det er du bruker på din blogg, skulle så gjerne kunne brukt den samme. Finnes den her på blogspot eller har du lastet den ned? Det hadde vært fint med svar. Takk - Andrea