torsdag 24 september 2009

Bedroom

Teddy

På min fråga vad ni ville se mer av på bloggen var det flera som skrev, mer inredning. Och eftersom vardagsrummet är stökigt så blir det foton från mitt sovrum *ler*.
En kvarglömd teddybjörn efter sonens nattliga promenad.
Och min vita bamboo klädhängare, som samlar upp rejäla högar med kläder som smyger sig fram!

sov

Photos from my bedroom. Just a little sneak peek of it. A forgotten teddy bear after our sons night walk. And my white bamboo clothes hanger.

15 kommentarer:

Anna sa...

Den vita bamboo klädhängaren gillar jag!! Skulle behöva något liknande själv istället för den avlånga pallen som samlar kläder nedanför sängen. :)

Hemmalycka sa...

Jättefint sovrum, det är så fint med vitt och jag kan tänka mig att för er som bor utomlands så är det extra viktigt att få till den skandinaviska stilen.
Ha en bra dag.
Kram Åsa

Plupps krypin sa...

Nalle som är kvarglömd i ens säng- tiden är förbi hos oss, tyvärr måste jag säga. Saknar att vakna av en liten varm barnunge vid min sida. Men nu är snart alla tonåringar och vuxna.
Kram Yvonne

Mitt liv - Mina drömmar sa...

Supermysiga detaljer från sovrummet!

Tycker du har fått till en riktigt snyggt header oxå. Var ett tag sedan jag var inne hos dig. Men å andra sidan är jag knappt inne någonstans just nu. Jobbet och renovering tar så otroligt mycket tid...

Kram på dig
Annica

Photo by Maria sa...

Ser ut att vara mysigt i sovrummet fast man inte ser hela :-)
Bambu klädhängaren var en fin sak och perfekt att hänga kläder på..

Kram
Mia

Andrea sa...

Love it...especially your son's little stuffed doggie.
Blessings, andrea

Gun-Britt s Blogg sa...

Vilket mysigt sov rum.Och den lilla
nallen som ligger där.Ha en bra dag.Kram

alegni sa...

hej gunilla! jag är fortsättningsvis imponerad av dina skarpa bilder. vad använder du för objektiv?
kram
ingela

Patricia sa...

Jag tycker det är kul att se hur andra bor och har det hos sig. Och då menar jag inte uppstylade bilder från hem som ser ut att komma från en Inredningstidning utan vardagshemmet som man lever i... =)

Gullig nalle grabben har... den tiden är förbi här för läääänge sen... =)

Ha en skön helg!
Kram Patricia

Lissboden sa...

Det var ett tag sedan jag besökte dig och du har alltid lika fina bilder.
Det ser jättefint ut i ditt sovrum och jag gillar förstås både GreenGate-filten och din snygga stege för kläder. Stegarna är både praktiska och snygga och det är ju en bra kombination.
Ha en härlig helg!
Kram/Maria

Anonym sa...

Fantastisk flotte bilder på bloggen din. Belysningen er mysig.

Lönnen 13 sa...

Var ett tag sedan jag besökte din blogg, måste säga att du tar fantastiska bilder!
Det där med rätt inställningar skulle jag med behöva lära mig någongång.
Kan meddela att SSK vann första elitseriematchen med 2-1 mot Linköping!
Kram Anneli

Stjärnor & Champagne sa...

Gunilla, jag tycker att du tar sååå fantastiska bilder.

Kram Anne

Nina Xi Fotoblogg sa...

Hej! Du har något att hämta hos mig... :-)

Malin sa...

Vilken underbart fin blogg du har! Och din klädhängare är riktigt snygg! Du verkar ha talang för det här med inredning!
Den här kommer hamna på favoritlistan!
Kram
Malin
Ps. Och tusen tack för ditt beröm! Det värmer! Ds