torsdag 15 oktober 2009

Borneo, bye bye

4

Books by the pool side


Idag flyger vi hem till Singapore igen efter sex dagar här på Borneo. Det har varit superduper skönt att bara relaxa och göra absolut så lite som möjligt. Ibland behöver kroppen få lite tid att varva ner för att sedan med energi orka med vardagen igen:).

Så nu är det dags för sista frukosten innan det är dags att checka ut, flyget går kl. 12 (kl. 6 på morgonen svensk tid).

Ha en fin dag!

Today we are flying back home to Singapore, it´s been 6 great days and relaxing days here, just what we needed!
Have a great day!


27 kommentarer:

Andrea sa...

Beautiful pictures!
Blessings, andrea

PS: I have an urgent prayer request on arise 2 write for my brother in law, David.

Photo by Maria sa...

Då sitter ni alldeles strax på flyget.. Jag själv sitter på jobbet i 2½ timme till innan jag får hem och sova..

Ha en bra dag..

Kram
Mia

alegni sa...

tack för att vi fick följa med till borneo!
have a safe trip!
kram
ingela

Gry Offernes sa...

Der er vi flere som skulle ha vært, skjønner jeg. Borneo, altså! god tur hjem til singapore.

Erika sa...

Vad tyckte du om en Geishas memoarer?

Rebecca sa...

svar: åååååh men tackar :) läs gärna min blogg.

jag gillar dina bilder. vad har du för kamera?

Rebecca sa...

svar: okej, du tar jättefina bilder.

webruci sa...

You have a beautiful blog, gentle and friendly. It's a joy to read and watch the beautiful pictures:-)
I'll be back.

Ha en fin dag!

Ocean showroom sa...

Så härliga bilder och vilken fin blogg du har! Kram från en svensk i kalla Norge!
:-)

Suss sa...

Tack så jätte mkt, det var verkligen en magisk kväll =) Hoppas att resan går bra =) Kram Suss

Sofia sa...

Så glad jag blev när jag läste din kommentar - tack så mycket, Gunilla!

Vilka otroligt vackra foton du har här i bloggen, det är snarare jag som blir inspirerad!
Kram på dig!

Sabina sa...

Tack för din gulliga kommentar hos mig! Dina foton är fabulous som alltid! Och vilket lyxigt liv du lever, men tack för att du delar med dig åt oss andra.
Kram S.

Nilla Q sa...

Hej Gunilla i SINGAPORE!!! Jag kan lova dig att du är inte hälften så avundsjuk som JAG är...

Men tack för ditt besök och för att du lämnade en kommentar så att jag kunde hitta till dig. Vilka fantastiskt vackra bilder du har. Här kommer jag stanna ett tag...

Kram Pernilla

Anonym sa...

Nice photos. Very nice blog. I am happy that you got a vacation.

ludvig sa...

Sv: Tack så mycket!
Fin blogg<3

S o F sa...

Skulle vara roligt att höra vad du tyckte om "Låt den rätte komma in".?

Den har ju spelats in som film här hemma också och blev rätt så omtalad när den kom. Tror den fick lite uppmärksamhet runt om på olika filmfestivaler också.

Hoppas hemresan gick bra!

Grodmamman sa...

Inte helt fel med en sådan paus från vardagen! Här skulle jag vara nöjd med en helg i Stockholm!:)
Kram

Gry sa...

For en fin blogg du har! Takk for hyggelig hilsen i min blogg.

Lilla jag sa...

Dina bilder är alltid så vackra! Hoppas ni haft det riktigt skönt på semestern :)

Stina sa...

Så härligt det låter.:-)

Staffan sa...

Sv: Tack så mycket! Måste säga detsamma om dina bilder! Riktigt "lugna" och naturliga :)

Ha de bra!

vosgesparis sa...

Thanks for passing by and you lovely comment ;) I have taken a look at the Borneo pictures.. the ones at the seaside are very beautiful and special Well done!

Ida och Emelie sa...

sv: Tack så mycket!

Vilken spännande och fin blogg du har! Älskar alla fina bilder!

Sara Rodas sa...

Sv: Tack så jättemycket :)

Du har själv många fina bilder och en underbart mysig blogg som jag måste kolla lite närmre på så snart jag får tid ;)

<3 Sara

Ahlberg sa...

Åh vad skönt det verkar va!

Sv: Tack så mycket :)

Johanna sa...

Hej! Tack så mycket! Din blogg e så himla fin! Jag tar & lägger till dig på Bloglovin :) Kram

Stjärnor & Champagne sa...

Åhh Gunilla, suck vilka fina bilder du tar. Vilket liv du får vara med om. Tänk när du är gammal och sitter och tänker tillbaka. Önskar att min man var redo för att flytta men det kommer aldrig hända.

Kram Anne