fredag 14 november 2008








Tiden går verkligen fort när man har roligt, det är ingen myt alls...Nu har Anna varit här i 3 dagar, första kvällen släpade jag henne med på salsa, och igår blev vi sugna på att röka vattenpipa. Baren hette "Marrakesh" och var helt inspirerat av Marocko och så fint inrett!







Idag var vi och letade efter de vilda apor som lever här, och medans vi letade efter dem såg vi sköldpaddor simmandes i vattnet, när vi helt gett upp hoppet såg vi att det rörde sig i ett träd och minsann där satt hela familjen Apa!

Jag hoppas att ni får en toppenhelg!

4 kommentarer:

Elisa Day sa...

Baren Marrakesh skulle jag gärna vilja besöka! Känns väldigt exotisk med apor i träden. :) Ha en trevlig helg! Kram

Anonym sa...

Hej!
Det låter härligt, ditt liv i Singapore. Har aldrig varit där, men alla som jag träffat och har varit där, är precis som du förtjusta i Singapore! Men ingen kan riktigt förklara varför!? Jag själv älskar Grekland, Storbritannien och Sverige. Vilken tur att vi är olika annars skulle det bli ännu trängre i Singapore! Ha det bra!
Hulda

Synnøve. sa...

Det låter som ni har en bra tid tillsammans. Det är gott att se.
Hoppas det blir en fin helg nu.
Kram Synne.

Anonym sa...

Vilket liv du lever! Är lite avis här uppe i kalla Sverige just nu. Kram Anna