fredag 17 april 2009


Härligt blickfång i form av orkidéblad.
Colour chock.

13 kommentarer:

Jannicke sa...

:o)
Ja, klart du kan unne deg noe godt i dag!
You deserve it!!!

Klem fra J.

Patricia sa...

Jag känner igen mig i det du skriver, baka jag en sockerkaka slinker det lätt i många skivor istället för bara en...att det ska vara så..=)

Jag ligger gärna på sofflocket, även om jag naturligtvis får mina ryck att göra saker, men att motionera och träna är inte kul helt enkelt...=)

Va duktig du är som kommig igång med nya vanor..heja dig!

Ha en bra dag!
Kram Patricia

sand mellan tårna sa...

Låter som att du mår bra iallafall, och det är ju ändå fredag..... hos dig kväll, men här eftermiddag....

Min bloggpaus är slut, inte kan jag vara ifrån er .... nä, nä.

Kram Linda

Angelica sa...

Låter som du är helt mänsklig!!! Tror att jag är precis likadan och jag försöker verkligen, men verkar på något sätt alltid falla tillbaka till mina underbara ovaner *skrattar*!

Hoppas du får en härlig helg och njuuut av livet!

Kramar

Angelica

Anci sa...

Hej!

Klart att du ska unna dig ibland ! Det får väl bara inte bli varje dag :)
Jag är lat, men gillar att promenera.

Ha en skön helg !

Kram

Ullis/Leva på landet sa...

Så duktig du varit som inte ätit något godis alls till en början. man måste få unna sig också för annars njuter man inte. Skulle också behöva röra på mig men det är ju så jobbigt innan man kommer ut.

Ha en skön helg!
Kram Ullis

Lauras gård sa...

Jag känner igen det där med godis sug... Jag äter upp godispåsen innan filmen har börjat och min man tycker att den ska räcka hela filjen... Det är svårt att bryta dåliga vanor. Duktigt av dig att börja motionera, det är mer än jag gör... Trevlig helg och kram Stina

Lyktor och Tyg sa...

Jag är sån bara när det gäller, kalla prinskorvar och chips, jag kan inte sluta äta.
Om jag hde en djungel skull nog jag börja jogga annars struntar jag i det!
Ha en skön helg.
kram Kristina

Caroline sa...

Tjusig bild! Bra gjort att komma igång med lite motion.

Ge inte upp dina nya vanor, lycka till! ♥ Kram C/ på Lindbacken

alegni sa...

du är precis som jag! fast duktigare med motionen just nu... jag vill inte riktigt komma igång denna vår...
ha en skön helg. hoppas du njöt av det goda du unnade dig!
kram
ingela

Extraordinarygirly sa...

Hej Gunilla!
Vill du ha hjalp pa traven sa skulle ja rada dig att besoka kostdoktorn.se Ja har forsokt folja det men inte slaviskt. Kande mig alldeles yr forsta veckan. Va val allt socker som gick ur kroppen. Men sag resultat pa nagra veckor. Ata god mat med vin maste man sa det gor jag men utan kolhydrater! Lycka till. Kram Cilla i Dubai

Emma sa...

åh den där bilden skickar en massa sommarkänslor till mig. Härligt som tusan.

Jordgubbar....

Abacaxi & Hortelã sa...

*smile... maybe nothing that matters in the long run but I oh so recognize it... how difficult to stay away from the bag of chips... good luck!