fredag 30 oktober 2009

Poolhäng

holiday

Då vi har besök från Sverige fram tills på söndag, så blir det väldigt korta inlägg för min del, men lite foton kan jag bjuda på! I går efter frukost åkte vi och badade, det var mycket populärt bland gästernas småfolk:). Jag satt mest och svettades i skuggan...denna värme tar musten ur mig, kommer jag nånsin att vänja mig är den stora frågan...

Hoppas att ni har haft en bra vecka! I dag är det fredag och kanske ett och annat Halloween party står för dörren....booooohoooooo....

Lazy days by the pool side, with our guests from Sweden, that´s how we spendt our day yesterday. They are soon going back to a cold Sweden so they want to enjoy the warmth and sun as much as they can:).

I wish you a great weekend! Boooohoooooo.....spokey.....

4 kommentarer:

Synnøve. sa...

Skulle gärna sitta där med er och njuta...
Ha nu en fin helg och gotta er i poolen.
Kram Synne.

Photo by Maria sa...

Man är ju lite avis på de svenska gästerna ;-)
Ha nu en riktigt härlig svettig dag och njut av sol och bad..

Kram från kalla Blekinge
Mia

Fröken L sa...

Jag skulle göra vad som helst för lite värme och pollhäng just nu. Även om jag är en höstmänniska och gillar denna årstid skarpt. Härliga bilder som vanligt.

Kram Dila

karola sa...

trevlig helg på dej!