söndag 1 augusti 2010

skor

Dags för hemresa! Lite vemodigt att lämna den fina svenska sommaren är det ju allt men samtidigt känns det skönt att komma hem till sitt eget hem och ta en promenad med dogsen och kela med katten, förstås!
En vecka till har ju även barnen sommarlov och förhoppningsvis hinner vi med lite skojs under den tiden.
Packningen är nästan klar och nu på morgonen ska vi åka till ICA Maxi och handla lite gott att ta med hem (kan ni tänka er att jag hann förbi Gnesta i går och handlade 2 slickepottar från Rice. Till dekoration eller användning undrade gubben...."Både och självklart, svarade jag".

Nä nu är det verkligen hög tid att få ordning här i kaoset, vi hörs när jag är åter på Singaporeansk mark! Tjingeling.

Today we´re off to Singapore again, a little bit sad to leave Sweden and this lovely summer but also it feels good heading home to my home, taking a walk with the dogs and to hug my cat:).
Have a great Sunday and please visit me once I´m back in Singapore, take care!

7 kommentarer:

mammaxtre sa...

I Gnesta har jag upplevt mina barndomssomrar. Mjukglassen i en av kioskerna längs vägen, väl inne i Gnesta, är grym :-)

smultris sa...

hejsan.

tack för din fina kommentar.
dina bilder är inte dumma de heller måste jag säga, en blogg jag absolut kommer läsa igenom noga:)

jag sparar dig i mina favoriter ;)

Frida-FantastiskaMamman sa...

Vilket underbart kort...
Dagarna försvinner men minnena består..
Kram<3

Anonym sa...

Jag hoppas att ni har haft de riktigt härligt när ni har varit här och att ni är nöjda med erat Sverige besök. Ni har väl hunnit med både sol, värme och regn och rusk under tiden? Ha nu en trevlig resa hem. kram

vonnie sa...

Safe travels....love your happy and sweet blog.........

Hoffmans Design sa...

Hoppa in och önska en trevlig resa hem. Må gott i singapor. Kram Antonija

Ellen Millard sa...

Hej. Tycker din blogg är väldigt fin! Jag hoppas att det är okej att jag skrev ett "blog tips" om just din blogg i min blogg! tog inga bilder eller så skrev bara lite om din blogg och din bloggadress! Hoppas allt är bra med dig och din familj.