söndag 8 augusti 2010

I ETT STADIGT GREPP

Holding on

Första fotot med nya kameran och det gick väl sådär tycker jag. Det är en mycket mer avancerad kamera och jag använder två nya objektiv så det är en del nytt att lära sig, men jag får nog lugna ner mig lite med ambitionsnivån, jag är ju sån att jag vill lära mig allt på en gång men så funkar ju inte livet.

Well well nu väntar nya äventyr, hoppas ni får en bra dag!

First photo with the new camera and it went alright but not more, it´s a much more advanced camera than the old one but patience is a virtue I´m told:). New adventures awaits this Sunday, I hope you have a great day!

12 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Det finns alltid mycket att lära.. Fast jag tycker bilden är fin..

Kram Mia

Martina sa...

Vilken sötnos, jag tycker bilden är jättefin....

Tingeltangel sa...

Bilden är jättefin. Men det kan ju bero på det charmiga motivet snarare än på kameran.

Frida-FantastiskaMamman sa...

Vad vore livet om man inte fick lära sig nya saker varje dag....jättetråkigt eller hur!!
Kramar<3

N'tash - Focus On Big City Life sa...

Grattis till den nya kameran! Det är min drömkamera, men jag får vänta med bytta upp mej ett tag till. Och det är väl jättekul att upptäcka nya möjligheter! Nu har du att göra! :) Kramar

Unknown sa...

Söt bild i alla fall.
Riktigt gullig.
Ha det så bra.
Kram M

mammaxtre sa...

Vilken rar bild.

anna sa...

tycker bilden ser alldeles utmärkt ut;) vad har du skaffat för objektiv då? nyfiken;)ha en bra kväll..

sandra sa...

åh, supersöt tycker jag!

NikonSniper sa...

great photo!
nikonsniper steve

simone sa...

Så otroligt sött :D

Hannah sa...

Vilken jättesöt bild!! :D