tisdag 21 september 2010

Åh vad härligt det är att vakna upp och känna att kroppen är full av energi efter en någorlunda schysst nattsömn:). Lägenhetsvisningar blir det nu på förmiddagen, tre olika condominiums som vi är väldigt intresserade av, men det lär bli många fler visningar tills vi hittar rätt är jag ganska säker på...fokus denna gång är att det ska finnas barn i mellansonens ålder, så när han kommer hem från skolan kan äta sitt mellanmål och sen gå ut och leka en stund och inte som nu när alla kompisar bor en bit härifrån, kul kul.

Efter visningarna blir det lunch och jag har några ärenden att uträtta också, troligtvis senare i dag blir det en nyhet för er läsare och jag känner mig så glad över min situation just nu, tjoho!
Håll utkik efter nästa inlägg senare i dag:) Kram på Er!

Oh this is a lovely day! Today we´re gonna look at some condos that we are interested in and afterwards I have some errands I need to get done. I have also a BIG news for you later today...so please check in later, ok? Have a great start to this day!

4 kommentarer:

Maggan sa...

Kul! Nytt att bo i och nytt annat i livet. Sådant känns för det mesta bra.

Elin sa...

Spännande med ny lägenhet.. Är det för sonens skull? Underbart att fokus ligger där i vilket fall, jag älskar att höra historier om när föräldrar har sina barn i åtanke vid såna beslut och inte bara sig sjäva- vilket händer allt för ofta i dagsläget.

Wantobeme sa...

Spännande!!! Lycka till med lgh-visningarna!
Krameli!

Mamma C sa...

Så kul med nytt, och bra om det finns jämngamla barn som sina egna i området.
Kram Mamma C