tisdag 5 oktober 2010

BECAUSE I STILL BELIEVE

Beacause I still believe

Min tanke, trots att jag både får hemsida och ny blogg så vill jag hålla den här bloggen levande. På den här bloggen kommer det att fortsätta vara en salig blandning på seriösa och helt oseriösa foton och även privata saker. Medans fotobloggen kommer strikt att vara ett ställa där jag visar upp foton från de olika fotosessioner jag har haft.

Hemsidan blir nog klar den här veckan men den nya bloggen lär dröja ett tag till tyvärr, men den som väntar på nåt gott...hehe.

Nu ska jag snart iväg och kolla på sonens fotbollsträning och visst har jag hunnit med grejer i dag, trots att jag glömde både plånbok, vaccinationskort och nappflaska hemma...helt otroligt klantigt! Tjing.

Even though I will have a company web site and a new photo blog, the idea is to keep this blog up and running. It will continue in the same way as before, whilst the new photoblog strictly will show photos from my photo sessions. So they are not very alike the both two, so don´t skip keeping in touch in this blog!

I´m off watching my sons soccer training, take care.

4 kommentarer:

lottasworld.blogg.se sa...

Ibland har hjärnan semester från allt, eller ja, för mig är det ganska så ofta semestertider tycker jag ;)! Vad otroligt lik din dotter är dig! KRAM och tack för svaret/kommentaren hos mig. Jag köper med största sannolikhet ett Nikon 55-300 f4.5 inom kort. Så många leksaker och så lite tid ;)

Pilo sa...

Det man inte har i huvudet får man ha i fötterna...

Ulrika sa...

Längtar till din nya blogg + hemsida är klar. Denna bilden är otroligt fin! :)

Anna på Smultronbacken sa...

Du får självklart inte sluta blogga här! :-D
Spännande att se hur den nya hemsidan och bloggen ser ut...

Kram.