måndag 27 september 2010

Family Photography

I dag fotade jag familjen Simonsson i Botaniska trädgården, det var på vippen att det inte blev nån fotografering alls för det regnade så förbaskat. Men det är bara vatten tänkte vi och körde ändå...och efter ett tag så slutade det regna så vi vågade oss ut på gräsmattan och blåste såpbubblor!
Tänk att både vuxna och barn tycker att det är roligt, kanske väcker det nostalgin inom oss, inte vet jag!

Upp tidigt och en ganska fullspäckad dag i morgon också, men nu är jag trött i hela kroppen så nu blir det till att sova:) Ha en fin eftermiddag!

A family photo shoot today, but it nearly didn´t happen since it was raining like crazy this afternoon! But it finally stopped so we could play on the crass for a while:). A busy day tomorrow as well so I better get my beauty sleep...haha. Have a great afternoon!

3 kommentarer:

Anonym sa...

very nice photos, I lake it!!!
Kisses.

anna sa...

grymt fina bilder,, du har verkligen utvecklats sedan jag började läsa din blogg! inspirerande att se.. ha en bra dag och hoppas du fortfarande är nöjd med din kamera;)

Sirpa sa...

Hej!
Tänkte titta in till dig och jag är jätte glad att jag gjorde det! Du har mycket fin familj och helt underbtra bilder!
Har en trevlig tisdag!
Kram Sirpa