torsdag 28 oktober 2010

The sisters

Detta är systrarna Linn och My. Jag kan rakt upp och ner berätta att de charmade mig till andra sidan jordklotet, är det verkligen lagligt att vara så charmiga när man bara är 7 och 10 år??? Jeez.

Jag fotade dem häromdagen på deras condo och har precis börjat titta igenom fotona, och kom på mig själv att le, för jag kommer ihåg hur glada, fnittriga och härliga de var! Fler foton kommer, var så säkra.

Nu är det läxdags med sonen, klicka gärna in och LIKE min fotosida på Facebook, se nedan!

This is the sisters Linn and My. I can honestly say that they were so charming so you wouldn´t belive it! And I wonder if it´s really legal to be that charming when you´re only 7 and 10 years old. Jeez.

I took some photos of them at their condo the other day and while I started to look through their photos, I caught myself smiling, since I remembered how giggly, happy and lovely they were! More photos from that session is coming, be sure of that!

4 kommentarer:

Camilla sa...

Vilken underbar bild!
Kram på dig!

J e n [fotografi] - Fotograf i Västervik sa...

Härliga! Är det i Singapore du ska starta eget som fotograf? Häftigt! Håller själv på att starta upp, men skatteverket vill bara ha kompletteringar. Blir galen! Hur går det för dig? Du kanske redan startat. Såg på Bloggtoppen nämligen, kanske är gammal text där :) kram

Ningrids sa...

Great pictures! love it!

mammaxtre sa...

Vilken cool bild. Tack för inspirationen.