fredag 29 oktober 2010

Jag måste ha missat att spotta tre gånger över axeln när den svarta katten gick förbi, för i dag har det mesta gått snett...det började i morse när vällingsflaskan vältes ut i sängen, jag la blöjpaketet i vatten, datorn har lagt av flera gånger men det värsta är att jag lite väl impulsiv tidigt i morse råkade deleta min Facebook sida, vilket resulterade i att SugarLight´s sidan försvann helt å hållet. Så alla ni som i går klickade på Like knappen till den sidan tack så mycket men den går inte att gå i på...jag har mailat Facebook teamet men man är väl knappast ett högprioriterat fall. Så troligtvis får jag göra en ny sida, men det tar nog ett tag...
Av någon märklig anledning blir jag alltid vansinnigt sugen på godis såna här dagar, det är väl hjärnan som vet vad som fungerar för att man ska må bra...haha

Senare i dag foton från gårdagens fotografering av modellen Marily, kika tillbaks då! kram.

Bad luck today, I accidentally deactivated my Facebook account and after reactivating it quickly my Business page for SugarLight Photography was gone! So thank you for clicking the Like button to it yesterday, just so you know the page is missing. Buhu....well I problably need to do a new one, but I don´t have the energy for that at the moment...

Later photos from yesterdays photo shoot, so come back later!

1 kommentar:

Elin sa...

Men ååååh, så trist!