lördag 16 oktober 2010

Kom på att jag inte gjort nåt inlägg i dag, hmmm, så dags nu när det är dags att gå och sova...Well anledningen till min frånvaro i dag har varit dels att vi varit ute och kollat på ny bil samt att vi haft problem med vår fiskdamm och en firma har varit här och fixat med det...och just det, antagligen lite beroende på också att jag är dödstrött...gubbarna som fixade med fiskdammen även i går satte in nåt elektriskt i dammen så säkringen gick var 10:e minut i natt så det gjorde ju att sömnen inte blev den bästa...
Men gud vilket deppigt inlägg det blev, hehe, absolut inte meningen, nu ska jag gå och sova min skönhetssömn (gudarna ska veta att jag behöver den) så att jag är mitt pigga jag i morgon!

I morgon ska jag fota till nya fotobloggen, sonen ska spela fotbollsmatch och sen ska vi på visning på vårt förra condo som vi funderar på att flytta tillbaka till....för det finns ju absolut inga andra condos i Singapore...*ironisk*. Tjingeling!

Not much have been done today, we´ve been out some part of the day and then just fixing around the house, not much interesting. Well, I´m off for bed, I´m dead tired, the fuse went off every 10 minutes last night so there wasn´t much sleep...*yawns*. I need my beauty sleep so goodnight!

2 kommentarer:

Synnøve. sa...

Inget vidare det där med säkringarna.
Hoppas det löste sig.

Jag var inne på din fotoblogg.
Den ser så fin ut.

Så ni funderar på att flytta igjen alltså...
Ska bli spännande att följa den prossesen.

Nu ska jag ha te. Frusen i natten.
kramen.

Anonym sa...

very romantic photos, I lake it!!!

Kisses.