torsdag 14 oktober 2010

Flying high



Nu är vi hemma i Singapore igen. Otroligt smidigt att ta sig till Redang måste jag säga, inga köer, kort flygtid och 2 minuter från flygplats till hotellet.

Det finns både bu och bä från den här resan, men jag väljer att fokusera på det positiva! Stranden och havet var 10-poängare, minst sagt, snorklingen med de färgglada fiskarna och att få se de enorma havssköldpaddorna ja det var så häftigt och ett minne för livet. Skönt med ett brejk från alla måsten så här mitt på året och få spendera tid med familjen men ack så härligt att vara hemma igen.
Till i morgon ska jag försöka visa lite foton från resan, otroligt nog blev det inte så mycket tid till att fota utan jag fokuserade på andra saker, men några foton ska jag väl kunna vaska fram.
Ha en fin torsdag!

Back from our trip to Redang, it was great with a vacation and to spend time with the family and the memories from this trip is our snorkelling trip with the colourfull fishes and Nemo of course and seeing the giant sea turtles is truly something special! I didn´t take so many photos, surprisingly enough but I will try to find some and show you tomorrow.
But it feels good being back home also, and I´m full of energy for the rest of this year!
Enjoy this lovely Thursday!

4 kommentarer:

lottasworld.blogg.se sa...

Välkommen "hem" igen! Det är ju trots allt alltid skönt att komma hem till sina egna saker, oavsett destination. Men jag ser fram emot lite bilder. Ha en härlig dag. KRAM

Fröken L sa...

Låter som om ni hade en skön semester. Du gör så rätt i att fokusera på det positiva. Ser framemot bilder från resan. Ha en bra dag!

Kram Dila

Renée sa...

Låter så underbart...

Photo by Maria sa...

Åh vad härligt det låter.. En bra strand med en skinande varm sol hade jag inte tackat nej till..

Kram Mia