fredag 5 november 2010

Tidig morgon och jag ska precis iväg på en familjefotografering, det är alltid så spännande att fota familjer för det kan bli hur bra, roliga och mysiga foton som helst. Och självklart hoppas jag på att pricka in alla tre...Vi ska fota på condot och jag har lite koll på ställen man kan fota på, fotona ska även bli ett minne för familjen då de ska flytta hem till Sverige i sommar.

Min förhoppning är att jag ska hinna visa er foton därifrån senare i dag, men som jag redan har nämnt är jag tidsoptimist av stora mått, men så fort jag har nåt foto klart så hamnar det självklart här *ler*.

Early morning and I´m off for a family photo shoot it´s always exciting because family photographies can get beautiful, warm and funny and hopefully these will be all three of them!

As soon as I have any photos to show you I will, ok? Have a great day!

1 kommentar:

GRANSTAV sa...

Vilka otroligt fina bilder du tar!
Det ser så varmt och skönt ut på dem. Det blir jag avundsjuk på som inte gillar kylan här. Och på din son som fått vara på zoo. Absolut en av mina favoriter i Singapore :).
Brukar titta in här med jämna mellanrum.
Lycka till med småbarn, familj och framförallt företaget!
/s