måndag 10 januari 2011

me and my boy:)



Efter frukosten i dag med tjejen som jobbar som fotograf, som jag för övrigt bombarderade med frågor, var jag superpeppad och kände att jag fick massvis med energi! Så superpeppad att jag t o m ställde upp framför kameran så dottern kunde ta ett foto...vilket är enormt ovanligt. Så, här är min lilla gulleplutt och jag hehe.

Nu blir det godis, läsk och en bra film! Tjingeling.

Here is me and and my cutie, Theo. Taken by my daughter on the balcone earlier today.

9 kommentarer:

alegni sa...

vad söta ni är båda två! man skulle kunna tro att du och din dotter är systrar, så lika och lika i ålder ser ni ut att vara :)
kram
ingela

Fröken Anki sa...

Du tar alltid sa fina bilder, och jag kan se att det verkar ga i arv ocksa. Superfin bild pa dig och lillpojken.
Hoppas allting gar bra med foretaget ocksa!

kram och ha en fin dag!

Eva sa...

Va fina ni är. Stor han blivit. Ibland går tiden lite väl fort. :)

Emelie sa...

Lika som bär!!
Sist jag var här inne och kikade så var du höggravid med skrutten Theo :-)
Tiden bara springer iväg och jag är glad att jag hitat hit igen!

Wantobeme sa...

Vilket jättefint foto! Satt och tittade igenom foton häromdan och upptäckte att jag knappt har några foton på mig och barnen tillsammans... Det är ju alltid jag som fotat. Det känns jättetrist! Så låt du E fortsätta att fotografera er :). Hälsa la familia :)! Kram Anna

Anna sa...

Fina ni är!

Frida-FantastiskaMamman sa...

Det är så häftigt att möta människor som ger en massor av energi, det kan man leva på hur länge som helst:)

Härligt att få se en liten bild av dig...

Kramar<3

Bodil sa...

Åh, vad fina ni är!

Annika sa...

Det är fler än du som kan ta underbara bilder, ser jag.
Ljuvlig liten kille du har.