lördag 22 januari 2011

En tjuvtitt...

sneak peek from the photo session

Hej hopp på Er denna lördagmorgon! Hoppas ni alla mår bra och har kuliga saker planerade för helgen. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på här, maken är i Sverige, sonen hos en kompis och dottern ska väl ut som vanligt, hoppsan då blev det visst bara jag och Theo kvar...nåväl alltid hittar vi väl på nåt!

Just nu sover Theo så jag har tittat igenom fotona från gårdagen och tja några foton blev väl helt ok (attans vad jag fick fnula med inställningarna, jag hade gett mig sjutton på att bara fota i M läge, vilket betyder att jag har kontroll över allt...gaaahhh!) men absolut kan de förbättras i alla lägen. Men vad vore livet utan utmaningar?

Njut av den lediga dagen! Kram

Hope you are all fine and are enjoying this day! Here´s a sneak peak from the photo session yesterday, looking at them (being the biggest critic ever) I realise that I can improve in so many ways, but hey what is life without challenges?

Wish you a wonderful day!

4 kommentarer:

Cissi sa...

Använder du RAW-format i kameran också?

Naaaan sa...

Hej hej de vore jätte gulligt om du kunde rösta på mig här:

http://sysslingarnas.blogg.se/2011/january/utkast-jan-22-2011.html?_tmp=c67f3abb48b8001c2236fe0ef16891f454b2222d

Tack på förhand! :D

mammaxtre sa...

Gunilla, den bilden skulle passa i vilken modetidning som helst. Förvisso är jag en amatör. Men jag är en amatör som älskar blanka tidningar. Jag har bläddrat i någta vid det här laget. Du är så duktig! Jag har inte fel.

Anonym sa...

Wow! Vad du är duktig!
Kram, C i Singan