måndag 24 januari 2011

några foton till...

aa

från fotograferingen i fredags bjuder jag på i dag. Modellen Andrea från Slovakien var jätteduktig på att byta poser så varje gång kameran klickade till och bilden var tagen, ja då bytte hon pose.... Trevlig och duktig var hon, så kul! Och det här var de sansade fotona, de övriga är, hmmm, lite mer vilda, får se om jag "vågar" visa dem!

Nu snurrar knoppen med nya tankar, hur jag vill att nästa fotografering ska se ut, jag ska försöka få tag på rekvisita och modell, sen kör vi!

Strax ska jag iväg till sonens fotbollsmatch, det ska bli kul, varje måndag spelar han i skollaget, men det regnar så ofta så de blir uppskjutna, men i dag skiner solen...än så länge.
Ha en underbar måndag!

Photos from the photo shoot with Andrea! She did such a good job and changed the pose everytime the shutter was released, so the variety of photos I had was quite many!

I had so much fun during the photo shoot, so now my head is spinning with new ideas...I will try to get props and model and shoot as soon as I can!

Soon off for my sons soccer game with the OFS school team, if it´s not gonna rain again, as last week...hope for the best today! Cheers.

2 kommentarer:

Frida-FantastiskaMamman sa...

Gud vad kul att fotografera ngn som verkligen skapar inspiration..

Hoppas att alla dina underbara foton leder dig ut i vida världen ;)
Kramar<3

mammaxtre sa...

Fotboll låter roligt tycker jag.

Du med din talang kan komma långt i karriären. Så måste det bara vara. Bilderna är hur fina som helst.