måndag 3 januari 2011

Getting bigger

Getting bigger
Sitter, står och kryper (eller åtminstone hasar sig fram) gör vår lille kille, det är så underbart att se hur han utvecklas. Jag hängde inte riktigt med där ett tag, en dag såg jag hur han försökte kränga sig över spjälsängen och det var dags att sänka innerdelen:).

I dag ska jag och småkillarna iväg till ION shoppingcenter, jag bara måste ha en almanacka för 2011 annars kommer ingenting att fungera! Och ja jag vet att det finns almanackar i mobilen och på datorn, men jag är så gammeldags att jag måste få bläddra i den, hehe.
Men kanske ska jag ta mig en tupplur med Theo-bus först, han fick för sig att det var helt i sin ordning att snurra och böka runt mest hela natten och vakna tidigt dessutom! Vad en stackars mamma ska behöva offra sin skönhetssömn, hehe.
Ha en underbar måndag, kram!

Yep, time flies and Theo is getting so big! He´s now sitting up and crawls around the house, it´s so great seeing him develop and learning new skills.

Today me and the boys are off for ION shopping center, i really need a calender for 2011, otherwise nothing will work or be organized! But maybe I will rest with baby Theo first, he had this crazy idea of waking up early after a not so good nights sleep...and my beauty sleep is once again lost...haha.
Have a great Monday! Hugs.

3 kommentarer:

LitenElin sa...

Almanacka är ett måste här också! Annars får jag liksom ingen helhetsbild. Men eftersom min Pierre är tekniknörd får jag lov att använda telefonen också- så vi kan synka varandras.. Dubbeljobb Absolut.. haha..

Hoppas ni haft en fin jul- och nyårshelg!

-Elin

Frida-FantastiskaMamman sa...

Jag är också i behov av en pappersalmanacka för att kunna fungera :)

Ja du de kan hålla en vaken på natten de små liven..

Ha en fin start på veckan!!
Kramar<3

mammaxtre sa...

Även jag är gammeldags och tror nog att det alltid kommer att vara så. Jag älskar lediga almanackor. Vad är det för fel på papper och penna :-)

Ha det gott