fredag 11 mars 2011

SOFT



Det är nåt alldeles speciellt med små bebisars händer och fötter, kan inte hjälpa det, en av mina favoritobjekt att fota! Tycker de representerar bebistiden så fint.

Det fick bli dagens förklaring till fotona, det:).

Jahapp, fredag igen, i natt när jag vaknade och gav Theo mat fick jag en härlig känsla att det var lördag i dag, den härliga känslan försvann snabbt när jag i minnet letade och insåg att nej, bara fredag. Men jag vet att många av Er har fredagen som sin favoritdag, trots att det är en vanlig arbetsdag, men helgen ligger öppen med två underbara lediga dagar så det är det man lever på under fredagen!
Sen om man åker hem och har fredagsmys med barnen eller röjer på stan, ja det låter jag vara osagt, härligt är det oavsett!
Önskar Er en fin helg!

1 kommentar:

Lina ♥ C´est la vie sa...

Hej kom o tänka på dig imorse när jag såg på TV om tsunamin i Asien. Men Singapore är ju väldigt många mil från Japan... 8,9 var jordbävningen enligt Japansk TV just nu, man undrar hur mågna mil den kunde kännas.

Hoppas ni mår fint.

Lina