torsdag 10 mars 2011

Jamen jag glömde ju att berätta om mina strapatser igårkväll, jag lurade ju med dottern på ett Zumbapass, första gången vi besökte gymet och alla ni som inte heller brukar vistas i den miljön vet ju hur läskig den kan vara...hua!

Vi tog oss dit och som ordentliga svenskar var vi i god tid...i pinsamt god tid, vi försökte se ut som om vi var heltjenis med gymet o gled omkring ett tag tills passet började.

När väl passet drog igång är det ingen överdrift att säga att jag nog aldrig har känt mig så stel i hela mitt liv...ingen liten latina över mig alls! Men det var kul att pröva på även om jag kanske vill ha lite mer ös när jag tränar inte softande latinomusik...och hur känner jag mig i dag då efter gårdagskvällens höftrullningar? Jo tack som jag förtjänar antar jag, trodde nog ett tag där att jag faktiskt kunde röra mig i takt med musiken ack så fel man kan ha!!

Kram på er alla härliga människor!

6 kommentarer:

Nillis sa...

Haha! Jag vill med prova Zumba, alla säger det är såå roligt. Men är så totalt otaktisk så springer på alla andra på andra alla pass med rörelse i, så frågan är... Törs jag? hihi. Ha en bra dag/ pernilla

GRANSTAV sa...

Underbart! Jag vill oxå pröva :)/s

Photo by Maria sa...

Tycker Zumba verkar vara hur kul som helst, ser så ut iaf :-) Får nog testa det.. :-)

Kram Mia

mammaxtre sa...

Inget för mig förmodligen. Jag är galet stel nuförtiden. det ska vara kul med zumba har jag hört :-)

Ha det gott

Sarah sa...

Love your blog!

Check out mine and please follow if you'd like:
www.SimpleStyleSecrets.com

Stadstjejen sa...

Jag har också provat Zumba, faktiskt så gav jag det 5 chanser men jag insåg att jag är och förblir stel som ett kylskåp och orörlig i höfterna så nu får det vara. Det finns annat som mina höfter klarar av. Afropowerdance :-)