fredag 18 februari 2011

TOP SECRET


Ja det skulle man kunna kalla det...jag ska lura ut maken på en dejt i kväll! Första gången på mycket länge som vi gör någonting bara vi två, det ska bli roligt. Och maken har inte en aning om vad vi ska göra, jag har precis nyligen bestämt att vi ska äta på Arab Street för jag tog äntligen reda på vart vi skulle vara klockan 8, så typiskt mig att boka in nåt och sen inte veta vart vi ska, haha.
Men nu är det lugnt på torpet, jag vet både vart vi ska äta (nåja, inom vilket område i allafall) och vart själva huvudattraktionen ligger nånstans. Jag kommer berätta i morgon vad vi gjorde, utifall att maken sneglar in här...
Ha en fin fredag!

Yes you can call it that ... Me and my hubby are going on a date tonight! The first time in a long time that we do something just the two of us, it'll be fun. And my husband has no idea what or where we are going, I've just recently decided that we are gonna eat at Arab Street because it´s kinda close to the evenings main event.

Perfect, I know both where to eat (well, in what area anyway) and where the main attraction lies somewhere. I will tell you tomorrow what we did, enjoy your day!


Inga kommentarer: