torsdag 3 mars 2011

Efva Attling

Oj, vad länge sedan mitt senaste inlägg...nästan en hel vecka utan ett blogginlägg, verkligen inte likt mig. Tiden och energin har helt enkelt inte funnits där, att blogga ska ju vara kul och inte ett måste, och jag har känt att jag inte haft nåt vettigt att skriva om, därav tystnaden från min sida.

Men nu så, torsdag igen och slutet på veckan, känns skönt att helgen närmar sig, vår familj har varit upptagna på varsitt håll kan man säga men förhoppningsvis kan vi hitta på nåt kul tillsammans i helgen.

I kväll ska jag träffa Efva Attling, eller ja kanske inte så personligt som man kan tro, det är en butik som ska börja sälja hennes smycken så hon finns med på launchen av försäljningen, komiskt för jag sa till gubben min för några veckor sedan att det är märkligt att ingen säljer hennes smycken då många kändisar, i Hollywood använder dom, men nu så, jag har redan spanat in vad jag vill ha!

Och i morgon är det fredag, tjoho! Ha en fin dag.

Jeez, it´s been a while since my last blog post, I haven´t had the energy or time to blog, so I just didn´t. Bloggig is supposed to be fun and if you don´t have anything to blog about, why do it?

Tonight I´m going to StyleNordic, they have a launch for a Swedish jewelry designer (who is attending the launch) and I have my eyes set on a couple of jewelrys already....

I wish you a great day and tomorrow it´s Friday!

1 kommentar:

mammaxtre sa...

Och så mycket fint som hon gör finns det många vill ha :-)

Ha det gott