fredag 25 februari 2011

flower

Man får ju skämmas, man bor i tropikerna men har inga blommor...en enda ynklig orkidé tronar på vår balkong..nåväl får väl skylla på att jag har annat för mig än att vattna blommor eller nåt... Tiden går så vansinnigt fort att jag känner att jag ibland inte hinner med det jag ska göra, likandant har det varit denna veckan, i går hade jag en fotografering av två charmtroll (foton kommer) och jag använde min vita backdrop vid en fotografering för första gången, med lyckat resultat om jag får säga det själv...hehe...

I morse hade vi sista fotokurstillfället och denna gång var vi i Little India, där det finns mycket att fota, så galet många färgkombinationer!

Om en timme ska sonen hämtas från svenska skolan och jag hoppas att jag får med mig maken hem också (sjukt mycket på hans jobb just nu) så att vi kan göra helg tillsammans! Önskar er en härlig (vår?)helg!!

We should be ashamed, we live in the tropics but has no flowers... one orchid on our balcony, oh well'll blame that I have other things to do than to water the flowers or something ...

Time goes so insanely fast that I feel I sometimes don´t have time for everything I want to do, the same way it has been this week, yesterday I had a photo shoot of two charming young people(photos to come) and I used my white backdrop for a photo shoot for the first time, successfully if I do say so myself ... hehe ...

This morning we had last time photography course and this time we were in Little India, where there is much to take photograph and so many crazy color combinations

And I do believe it´s fabolous Friday today, enjoy your weekend!

7 kommentarer:

Fröken L sa...

Vilken underbart vacker orchidé! Hoppas du får en skön och mysig helg och tid att koppla av.

Kram Dila

tina | pepparochvanilj.se sa...

Vilken underbar känsla du fångat....handen är lika underbar som blomman =)

KRaM Tina

mammaxtre sa...

Backdrop, har jag ingen aning om vad det är. Det låter avancerat :-)

Ha en fin helg!

Frida-FantastiskaMamman sa...

Tiden går fasanfullt fort, man vet inte vart den tar vägen...

Hoppas att ni iaf haft tid att umgås i helgen hela familjen..
Kramar<3

Anonym sa...

Kikar in och ville bara säga hej. Och som vanligt var det så mysigt här inne i bloggen. Hoppas du har det toppen. kram Linda

Villa Humlebo sa...

Vilka underbara bilder!
Måste titta mer i din blogg!

Ha det bra!

tinazpicaboo sa...

så fint! Ha en bra dag=)