torsdag 2 juni 2011

SLEEPING BEAUTY

cuteness
Dagens foto: Meja

Märkligt, men när jag håller igång och har tusen saker att göra och olika projekt som avlöser varandra är jag full av energi. Men nu inför "semestern" i Sverige har jag betat av det mesta som ska göras och jag har inte tagit några fler fotobokningar, och vad händer....jag blir vansinnigt rastlös! Och latare än latast blir jag också, usch och fy på mig, har inte ens gått morgonpromenaden på stranden ... Så istället för att njuta av lugnet och friden, letar jag efter nya saker att göra...

Almanackan blänger tomt på mig i dag, träning kring lunch blir det dock. Och jag ska printa en kunds foton efter det. Jag hoppas på myskväll med hela familjen, känns som om jag inte sett nån av dom under hela veckan...ja Theo undantaget förstås!

Varm sommarkram till Er alla!

It´s so weird , when I´m busy busy and have so many things to do I´m so active so I can´t sleep, but since I have down scaled things to do before leaving for Sweden I´m ending up bored instead, hehe.

The calender is empty today, just going for a Body Pump session at the gym and then printing a customers photos after that. Hoping for a evening with the family, haven´t seen any of them this week, well except for Theo that is:).

Hugs to you all!

2 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Underbar bild på lilla bebisen..

Det är en konst att fylla tomma dagar..

Kram Mia

Synnøve. sa...

Vacker bild Gunilla.
Hoppas nu att du får en skön helg.
Du firar väl nationaldagen på måndag?
Kram Synnöve.