fredag 3 juni 2011

ME IN ACTION

IMG_9564-3ed2


Oftast ser man ju alldeles knasig ut när man fotar, man är liksom högt och lågt, över och under och allt därimellan. Här ser jag ju riktigt normal ut i allafall, ni skulle se de andra fotona då jag ligger raklång på marken med kameran uppekandes mot "offret" eller njae, modellen. Grodpositionen är nog ändå min favorit, dels ser man inte klok ut och dels blir det ett härligt stöd med kameran lutandes på axlarna. NI har koll på grodan, eller hur?


Planen i dag var: levera foton till kund, förbi barnens skola och sen träning. Men så blev det ju självfallet inte (som vanligt med andra ord, flexibel är ledordet haha). Utan det blev fotoleverans, barnens skola och sen en sväng förbi tatueraren. Lite otippat när jag vaknade men så blev det iallafall:).


Nu ska jag ut o njuta av solen (vit som en Albyl är jag). Tjingeling på Er!


Very often I end up in the stranges positions when I take photos, and sometimes I look like a frog too. In this photos I look quite normal to be me I must say, you should have seen the other photos, crawling on the ground with the camera up front:). Crazy.



The weekend is approaching and I hope you have nice plans for it, even if that would mean NO plans:). Take care!

Inga kommentarer: