fredag 27 maj 2011

GÄÄÄSP

När man inte trodde att nätterna kunde bli kortare så slog lillkillen till med att vakna klockan 5 i morse, gäsp säger jag bara! Det blir ju lite lurigt med hans sovtider också eftersom han bara sover 1 gång per dag nu (inte mitt val alls) och då vaknar han vid 1-tiden och det blir ju så låååångt tills han sover för natten, mina enträgna försök att få in honom i rutiner spricker liksom hela tiden:).
Men ingen mening att tjata om rutiner nu, när vi åker till Sverige kastas de ju omkull i allafall, får ta nya tag i augusti igen.

Nu väntar en timmes promenad på stranden, sen lätt frukost ( i dag frukt smoothie) för att kring lunch bege mig till restaurang Flutes of the Fort där det vankas sommarlunch med mumsig mat, brukar vara kalasgott de tidigare gånger jag har varit där så jag förväntar mig stordåd i dag:).

Önskar er alla en underbar helg!

Yep, an even earlier morning today for little kiddo Theo, not my choice at all...well, new routines we will work on in August, no meaning starting a war just to get him to sleep when we are going to Sweden, all routines will be thrown out the window any way...

Off for my morning walk at the beach, home for a light breakfast and a shower then off for my summer lunch at Flutes at the fort, I´m expecting big things today:). Hugs to you!

Inga kommentarer: