torsdag 26 maj 2011

KÄRLEK

love



Jisses dagarna går så fort att jag inte hinner lägga in några inlägg...ugh, skärpning fröken Lindgren (ja det är jag alltså).


Lillkillen ville bestämt gå upp klockan halv sex i morse, och eftersom jag betraktar att den tiden tillhör NATTEN var jag måttligt road av idén, men vad gör man:). Lite senare under förmiddagen, stack jag iväg på två träningspass ett Body Pum och ett Flex, hem för lite lunch (ja om man tycker youghurt och cornflakes är lunch förstås) och en timmes promenad på stranden med Theo och min blå barnvagn, fniss.


I morgon är det SWEAs sommarlunch innan alla sprids för vinden, antingen för gott eller på återseende till hösten, ser fram emot det mycket, tar med kameran och hoppas få några schyssta pics. Fram tills dess önskar jag er en härlig majtorsdag!



LOVE.
Jeez, thay days keep on moving on very fast...I just realised" No post today" and that is not acceptable, is it:). Long day today tough, since our little guy had the great idea of waking up really early, that time for me is considered NIGHT TIME...ugh...but not much choice than to get up, right:). But some of the glorius moments are early in the morning when it´s just me and him up!


Friday tomorrow and I´m off for a nice summer lunch with the Swedish ladies, looking forward to it muchos, hopefully I´ll get some nice pics to show:). Enjoy this day

1 kommentar:

eemmaaj sa...

gud vilken vacker bild!