måndag 23 maj 2011

HELGEN SOM VARIT

Ja ni, denna helg har gått i fotbollens tecken, sonen hade fotbollscup hela lördagen och söndagen. Tyvärr började det att regna som aldrig förr under lördagseftermiddagen så cupen blev avbruten vilket betydde att maken och sonen behövde gå upp klockan 6 på söndagsmorgonen för att hinna spela ikapp lördagens matcher...sonens lag var regernade cupmästare från förra året men tyvärr hamnade de inte på medaljplats i år, men kul att spela var det!

Nu är det 2,5 veckor fram tills att vi flyger till Sverige och meningen är att jag ska gå in i en tuffare träningsfas (hoppas jag orkar hålla energin uppe bara) för att nå mitt personliga viktminskningsmål. Börjar den fasen med Pilates TBT runt lunch i dag (TBT står för Thighs, Butt, Tummy) och senare i kväll blir det Body Pump tillsammans med dottern.

Men först, en promenad i morgonsolen med lillkillen:). Ha en fin dag!

2,5 weeks left until we leave for Sweden and today I´m entering a tougher excerise phase to reach my goal in losing weight. Mentally I´m getting fed up with this mindset of always thinking of what I eat or should not eat, so when I reach my goal I need to relax my mind but still try to excercise to keep the new weight! It´s just so much fun to eat what ever you want and not excercise isn´t it?

Well, I´m off for some excercise now, I wish you a great day!

2 kommentarer:

mammaxtre sa...

Men så duktig du är som kommit igång på riktigt med att motionera. Kul!

Photo by Maria sa...

Oj vad duktig du är med din träning, det borde jag med bli för att nå mitt mål till semestern..

Njut av dagen..

Kram Mia