tisdag 24 maj 2011

LEN SOM EN BEBIS RUMPA

känns hela jag som just nu, precis hemkommen från en spa behandling som började med skrubb, detox och massage, så ljuvligt, har kommit på att det är enda gången jag kan koppla av när jag går på behandlingar numera! Kan bli dyrt för gubben min, det:).


Dock fattade jag inte riktigt detoxgrejen, gjorde det för många år sen hemma i Sverige och om jag inte minns fel svettades jag olidligt mycket då fast det nu knappt blev varmt...skumt! Nåväl, känns fräscht och avkopplande så jag ska absolut inte klaga:).

Nu ska jag gå och hämta en av hundarna som har blivit groomade i dag och dags för nästa vovve att bli fin hon också, sen blir det läxläsning med sonen och tidigt i säng för att få några timmars sammanhållen sömn: Kram till Er alla!

I´m soft as a babys butt, since I have been to a spa today, so nice, and something I would like to do more often it´s so relaxing! Todays spa treatment was a body scrub, detox and a massage, yep doesn´t it sound nice to you?

I didn´t really get the detox though, I thought that I would sweat out all the bad stuff but it wasn´t really that warm actually, being wrapped in foil...:).

Feeling relaxed and quite tired so nothing much going on tonight, I´m heading for bed EARLY today:). Have a great one!

Inga kommentarer: