onsdag 17 augusti 2011

en av sommarens fotograferingar

photo shoot

Tänkte ni kanske skulle tycka det var kul att se några foton från sommarens fotograferingar? Jag utgår från det iallafall:). Här är Johan och Therese, två underbart fina männskor och småbarnsföräldrar som jag fotograferade på Dalarö när vi bodde där.

I dag har jag och Theo varit i lekparken och det var en massa nya vänner där så han var så nöjd så. Nu sover lilla trollet och jag ska strax iväg till veterinären med katten, har nog glömt att säga det men vi skaffade en liten katt förra söndagen som nu har börjat nysa så förbaskat så lika bra att kolla upp det!

På kvällen ska hela familjen äta middag ute och kolla på en lasershow, det ska bli kul, herregud känns som om jag aldrig är ute längre efter mörkrets inbrott, tihi!


Inga kommentarer: