tisdag 16 augusti 2011

MORGONDOPP


057takin a swim

På förmiddagarna när de stora barnen har åkt iväg till skolan så går jag och Theo först en promenad och när vi har kommit tillbaka lite lagom svettiga så tar vi ett dopp i poolen. Jag har nog inte insett vilken bra start på dagen det faktiskt är...man tar ju allting så för givet när man är precis mitt uppe i det! inte sant?

I dag har jag inget inbokat (en fotografering blev uppskjuten till slutet av veckan) så jag betar av lite administrativa saker samt att jag letar hotell tills nästa helg (gubben fyller 40 bast och jag skulle överraska honom med en liten tripp men var tvungen att avslöja mig och kolla om han faktiskt skulle vara hemma då, han reser ju en hel del i jobbet...) men som det ser ut nu så är det rätt fullt på de närmaste öarna för det är långhelg i Asien...men jag letar vidare!

Hoppas ni får en bra dag, har ni börjat jobba ännu?


Me and Theo starts off our days with having a swim in the pool, I mean can a day start better than this...think NOT!

Hope you are enjoying your day whatever you are doing, a BIG hug to you all!

Inga kommentarer: