onsdag 24 augusti 2011

I dag är det dagis dags

Njae, nu kanske gubben min sätter morgonkaffet i vrångstrupen, och tror att jag har signat upp Theo på en dagisplats utan hans medgivande och lite hastigt och lustigt så där. Men ack nej, det skulle ju aldrig falla mig in (mohahahah) att göra det, utan i dag ska Theo OCH jag besöka ett dagis som har lekgrupper som man betalar 100 spänn för att barnen ska bli lite aktiverade i 1 och en halv timme. Spännande.

Efter sommaren är det tydligt att Theo behöver mer stimulans än jag kan ge honom hemma i vardagsrummet (ehhhh konstigt va) och då det inte är dags för dagis ännu så planerar jag att varje förmiddag få honom att leka och så här hoppas jag att veckorna kommer att se ut framöver.


Måndag: mammafika med massvis med barn
Tisdag: Träff med mammor och barn på något lekhak
Onsdag och torsdag: Rosemount lekgrupp
Fredag: bara mys hemma med mamma!

Visst serni, här har det planerats för fulla muggar. Efter denna lekförmiddag är det sovdags och min jobbtid då jag ska arbeta med redigering av fotona och allt det administrativa.

Men som sagt, ska först kolla in det här Rosemount om det är nåt att ha, mitt schema kanske spricker totalt efter det, hehe. Rapport kommer.

Ha en fin höstdag!

Inga kommentarer: