lördag 24 september 2011

ENJOY IT

048084
Sommar-Sverige


Lördag morgon och frukosten är precis avklarad. De äldre barnen har fotbollsträning på helt olika tider i dag så våra planer om att åka till zoo känns avlägsna. Lite synd att de inte har träning samtidigt då de skulle underlätta vår planering:).


Jag är kameralös i en HEL vecka, jag lämnade in min kamera på check up, då jag inte tycker den beter sig som den ska göra, förhoppningsvis så hittar de felet på den så det inte är jag som inte kan fota haha. Jag har dock min gamla kamera som jag ska fota barnen på i helgen mellan alla fotbollsträningar och fotbollsmatcher. Svartvitt mot en svart bakgrund ska jag ge mig på denna gång, så får vi se hur det blir.


Maken är hemma denna helg men det verkar som att han är borta delar av nästa så nåt kul ska vi väl kunna hitta på tycker man. Hmmmm....


Hoppas ni har en fin helg!

Inga kommentarer: