torsdag 8 september 2011

MIN TORSDAG

Lite smått och gott har det blivit på dagens agenda, tidigt i morse hade jag ett möte med Sofie som hjälper mig med att uppdatera min företagsblogg/web, ska bli så kul att se när den är färdig, kan meddela att den kommer att bli HELT annorlunda:).
En fotokurs med Sara blev det också, idag fokuserade vi på att fota med TV-läget och därefter lite mellanmål med godingen Theo som är feberfri i dag, tjoho!
Och torsdagar betyder fotbollsträning för sonen med Arsenal och han har blivit uppflyttad till bästa laget i den ligan så det är toppenkul!

Jag lär zzzznarka gott sen i i natt, tidigt i morgonbitti har jag en gravidfotografering på en brygga, det kommer bli så kul! Lycka.

Ha en fin dag kära ni!


everydaylifeeverydaylifeeverydaylife

My Thursday involved a meeting regarding the new layout for my company blog and web site (can´t wait to see the results) a photo lesson for Sara and some snack with baby Theo. Now we´re off for my older sons soccer training.

Have a great one!

1 kommentar:

rosenälvorna sa...

Oj, du bodde verkligen far away. Hoppas allt är bra med allt du hade på din lista i dag eller kanske det blir i går, jag vet inte. Kul i alla fall att hitta din blogg:) Christina