måndag 17 oktober 2011

HELGEN OCH I DAG

Jahapp så var det måndag igen då...hoppas ni haft en trevlig helg! Helgen är som i ett töcken för egen del, inte för att jag varit berusad större delen utan helt enkelt för att jag har ett så nedrans dåligt minne...
Dock kommer jag ihåg att igår var vi ute och prövade ett nytt frukostställe i Singapore som hette Brunelli, mycket gott, dagen fortskred i shoppingens tecken och vi drog vidare och minsann om det inte blev en kombinerad lunch/middag ute också innan vi satte i oss en Häegen Dazs glass också...mumma!
Kanske därför jag kommer ihåg den delen av helgen för att vi konstant åt...

Mammafika hemma hos mig i morse, muffins i fina Pelle Kaninformar och nybakad bröd och rabarberpaj till det, gott det också!
Ska sätta igång med träningen i dag....första passet sen före sommaren...känns sådär lite halvinspirerad just nu kan jag medge men jag bara måste komma igång, så möter upp dottern på Body Pum vid femtiden...

Soft i soffan blir det sen! Ha en fin start på veckan, goa ni.

1 kommentar:

Sarah sa...

Åh Häegen Dazs är väl bara för underbart! Det är min ultimata lyx...