måndag 10 oktober 2011

MY HOME




Ibland tycker min man att jag är lite knasig. Men bara för att han älskar mig så mycket så går han oftast med på mina knasigheter.
Jag shoppar väldigt lite inredning här i Singapore men desto mer när vi är hemma under somrarna (kommer ni ihåg alla år som resväskorna inte gått att stänga) och när jag hittar nåt jag vill ha ja då släpar jag hem dit hit till Singan.

I somras hittade jag denna hylla på MIO....och say no more, gubben tyckte det var helknäppt att släpa hem en hylla från Sverige men snäll som han är så hänger den nu på väggen hemma.

Tja, det var allt från inredningsfronten i dag:)

My new shelf that I bought in Sweden this summer, my hubby thinks that I´m a bit crazy bying so much stuff in Sweden every summer but hey I like the style:)

1 kommentar:

Anneli sa...

Cool! Och jag är jättenyfiken på din nya kärlek... Vad är det för special tro?